REGULAMIN
Jeśli zależy Ci na pozostaniu na forum na dłużej poświęć chwilę i go przeczytaj...
# WYPOWIEDZI
1. Forum jest ogólnodostępne i każdy ma prawo wyrażać tutaj swoje zdanie. 2. Zanim założysz nowy temat, lub o coś poprosisz w dziale prośby użyj opcji szukaj. 3. Trzymaj się tematu dyskusji. Pamiętaj, aby temat związany był z treścią Twojej wiadomości. 4. Nie pisz tematów typu: Pomocy, Help, Problem, Big Problem, Pomoże ktoś? Starannie określaj swój problem, nazywaj tematy dokładnie. 5. Staraj się pisać tak, aby każdy zrozumiał o co Ci chodzi. Wystrzegaj się literówek! Są one pokazem nie tylko braku umiejętności pisania na klawiaturze, ale również niechlujstwa i braku szacunku dla użytkowników którzy potem będą musieli się z tym męczyć. Jeśli chcesz poprawić swój wpis lub coś dopisać, nie pisz nowego postu, tylko użyj przycisku "Edytuj" . Jeżeli chcesz się usprawiedliwiać dysleksją to wrzuć posta najpierw do Worda poprawiając błędy. 6. Nie pisz wyłącznie DUŻYMI LITERAMI, nie formatuj niepotrzebnie czcionki. 7. Wszelkie swoje wypowiedzi umieszczaj w odpowiednich działach. 8. Na Forum "Konkursy" obowiązuje bezwzględny zakaz spamu! Wszelkie tematy, w których pojawi się "kliknij w bannerek" itp. będą zamykane, przenoszone do śmietnika.
# GALERIE UŻYTKOWNIKÓW
1. W nazwie tematu powinien być nick autora. 2. Ewentualny opis tematu - dowolny. 3. Konstruktywna krytyka mile widziana.
# TUTORIALE
1. Dodając tutorial podajemy wersję programu, w którym został użyty - Jako dopisek do tematu. Np. Temat: Animowany Text Dopisek: [Flash MX 2004] 2. Jeżeli tutorial nie jest naszego autorstwa i masz prawo do jego rozpowszechniania - podaj źródło i autora. 3. Wrzucając tutoriala staraj się napisać wszystko przejrzyście, krok po kroku, szanując nowych użytkowników. 4. Nie używaj "slangu graficznego" przy pisaniu tutoriala bądź wyjaśnij go w tutorialu w np. nawiasach. Nie wszyscy mogą rozumieć słowa typu: render, brush.
# KONKURSY:
1. Udział w poszczególnych turniejach może wziąć każdy zarejestrowany użytkownik. 2. Do Turnieju i SOTW'a zgłaszamy się poprzez wpis w odpowiednim temacie. Szczegóły walk tu już wyznacza organizator.
# POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1. Powyższe zasady powinny być przestrzegane przez wszystkich użytkowników. 2. Osoby nie przestrzegające regulaminu, będą karane. 3. W szczególnych przypadkach, gdy użytkownik nagminnie łamie regulamin, może zostać na stałe usunięty z forum. 4. Administratorzy oraz moderatorzy zastrzegają sobie prawo do nieprzestrzegania niektórych punktów tego regulaminu. 5. Jeśli masz jakieś uwagi co do przestrzegania regulaminu na forum skontaktuj się z adminem.
Ostatnia najważniejsza uwaga --> Szanuj moderatorów i adminów
|